Travel To World

Wszystko co mnie interesuje

Urlop----> Zakopane :)

chudynet2

Tradycją staje się spędzanie mojego wolnego czasu w Zakopanem . Inaczej nie mogło być również w czasie mojego urlopu :) . Dnia 25 czerwca 2016r mieliśmy bardzo wczesną pobudkę , gdyż o godzinie 3:21 , kawa razy dwa no i śniadanko . Walizki już spakowane dzień wcześniej . Możemy jechać !

Jazda była bardzo męcząca i trwała ok 7 godzin . Zbliżając się do celu mogliśmy podziwiać takie widoki :)

Po dojechaniu na miejsce zostawiliśmy walizki w domku i od razu poszliśmy w trasę . Pierwsza była Gubałówka . Pieszą wędrówkę na to wzniesienie uznaliśmy za trening przed tym , co miało nas czekać w następnych dniach . Gubałówka

Na górze spokojnie spacerowaliśmy . Podziwialiśmy prześliczny krajobraz gór , robiliśmy sobie zdjęcia . W końcu postanowiliśmy coś zjeść . Weszliśmy do jakiejś jadłodajni i myśleliśmy co dalej będziemy robić . Przecież nie będziemy siedzieć w domu gdy jest tak ładna pogoda , no i chyba przyjechaliśmy tu żeby aktywnie odpoczywać :) .

Tego samego dnia pod Gubałówką , była strefa kibica . Odbywały się mecze Euro 2016 . Polska grała wtedy ze Szwajcarią . Nie mogło nas tam zabraknąć  . Było tam pełno ludzi , kibiców . Atmosfera była super ! Każdy głośno śpiewał wspierając naszych w grze :) . No i chyba nas usłyszeli gdyż wygraliśmy !

Każdy się cieszył , każdy był szczęśliwy :) Byliśmy już bardzo zmęczeni w szczególności ja . Poszliśmy do wynajmowanej kwatery i poszliśmy spać .

Drugiego dnia , po przebudzeniu poszliśmy na śniadanko . Głównie jadamy w Barze Mlecznym przy Krupówkah lecz tym razem postanowiliśmy zjeść gdzieś po drodze . Oto co jedliśmy :)

20160626_1000553

Planem na dzisiejszy dzień był wjazd kolejką na Kasprowy Wierch , zwiedzanie gór wzdłuż szczytów i na końcu piesze zejście . Kolejki przy kupnie zawszę są tam bardzo długie , lecz mieliśmy szczęście i wyjątkowo długo nie musieliśmy czekać :)20160626_114003

20160626_112633
20160626_115025

Parę zdjęć wśród skał :

20160626_124518

20160626_132550

20160626_131227

20160626_132554

Spędziliśmy tam cały dzień . W trakcie powrotu wstąpiliśmy jeszcze do Baru Mlecznego na kolację i poszliśmy do domku .

Dzień trzeci spędziliśmy leniwie regenerując siły . Jedyne co robiliśmy to chodziliśmy po sklepach.

Natomiast dnia czwartego postanowiliśmy się troszeczkę powspinać . Standardowo dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania a następnie wsiedliśmy do busa zatrzymującego się w miejscowości Kiry . Pogoda tego dnia była deszczowa , ale po jednym dniu spędzonym głównie w domu nie mogliśmy tego powtórzyć . W końcu istnieje coś takiego jak płaszcz przeciwdeszczowy :) . Tak więc dzisiejszym celem była Smocza Jama . Krótka lecz bardzo przyjemna trasa . Niezbędnym przyborem do zwiedzania jaskini będzie latarka , gdyż w środku jest ciemno . Jest tam również mokro i ślisko a dla naszej wygody mamy już na samym wejściu drabinkę a kawałek dalej zaczynają się łańcuchy . Polecam każdemu to miejsce :)

Po wyjściu idziemy wygodną ścieżką przez las a po kilku minutach mamy szeroką i zieloną polanę .

20160628_140231

W pewnym momencie w drodze powrotnej mieliśmy małą blokadę :)

Również jak poprzedniego dnia wróciliśmy późno , kolacja i spać :)

Dzień piąty był przemyślany bardzo dokładnie . Do osiągnięcia była trasa :

- Wodogrzmoty Mickiewicza
- Wodospad Siklawa
- Dolina Pięciu Stawów Polskich
- Świstówka Roztocka
- Morskie Oko
- Czarny Staw Pod Rysami

Wstaliśmy bardzo wcześnie nie pamiętam dokładnie o której . Pamiętam o której wróciliśmy do domu. Parę minut brakowało do godziny 23:00 .

Zwiedziliśmy wszystko co planowaliśmy a gdy byliśmy w kwaterze padliśmy bez sił :) W sumie zrobiłem około 1200 zdjęć z jednego tylko dnia .

W skrócie mogę tylko opisać że widzieliśmy trenujących ratowników TOPR przy użyciu śmigłowca , poznaliśmy miłych ludzi wspinających się razem z nami , mogliśmy oglądać tak krajobrazowe widoki że W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI ! :) Malowniczy Czarny Staw Pod Rysami czy Dolina Pięciu Stawów Polskich . Miejsca które przynajmniej raz w życiu trzeba zobaczyć ! Spójrzcie tylko :

20160629_113358

20160629_112442

Czy widzicie tu Staw ? :) Góry odbijają się w nim niczym w lustrze !

Tak to jest POLSKA ! 20160629_103230

Ściągający na siebie uwagę zwiedzających chłopaki z TOPR :)

Naprawdę ciężko opisać to co się tam widzi . Poniżej parę zdjęć .

20160629_101957

20160629_114017

20160629_130040

20160629_111631

20160629_16033520160629_1643460

20160629_095443

20160629_093849

Byliśmy naprawdę padnięci po powrocie więc dzień szósty zaczęliśmy od pobytu na termach na Polanie Szymoszkowej . Cieplutka woda , blisko jedzonko , piękna pogoda... cóż chcieć więcej ?

20160630_164524

20160630_133045

Po prawie czterogodzinnym wylegiwaniu się w wodzie , poszliśmy na kolejny mecz w Strefie Kibica pod Gubałówką , gdzie Polska grała z Portugalią . Była to dobra potyczka , lecz niestety przegraliśmy w dogrywce na karnych . Po meczu gdy wracaliśmy już do domku poznaliśmy paru ciekawych ludzi . Postanowiliśmy się bliżej poznać i zrobiliśmy mały wypad do klubu na tany tany :) . Naprawdę fajni ludzie z którymi do teraz trzymamy kontakt . I tak zakończył się w sumie kolejny dzień .

W ostatni dzień również się leniliśmy . Zakupy , pamiątki ,wypełnianie kartek pocztowych :) No co , ? Fajnie jeszcze chyba dostać kartkę :) I ogólnie chodzenie bez celu po mieście .

20160701_175812

I tutaj się kończy urlop gdyż ósmego dnia już wracaliśmy :( Dziękuje bardzo za przeczytanie i zapraszam do moich kolejnych blogów też z podróży !